Friday, August 6, 2010

macam-macam ragam

dah lame xberblog..actually ade la tulis sket sini sana lam words..tapi kat dekstop kampung la plak kan..ngan tenet nyer xdek..susah gak...

last two week mmg kompem la kitorang jadik bekas student university of nottingham..dah grad dah pon..simple sungguh event tuh..kalo kat ipta ade la pesta konvo berhari2 macam2 ade...siap konsert lagi (ye ker)..kitorang just penyampaian sijil dah ucapan dean jek..backdrop pon mmg sempoi giler...white board yang ade tulis2 graduation ceromony bla bla tu jek..ok la kan..syukur dah..

skang ni aku still lagi kat semnyih..dok sini maybe lam seminggu lagi kot..start pose balik ar..kat kampung pon xdek benda nak wat...boring giler..tgk tv je la manjang..tu pon tgh malam baru la leh tgk citer yang berjenis sket...kalo x, siang tuh mmg manjang dorang bukak ceter indon xpon citer super mengarut siri Aalia...aduhai..xterjangkau otak aku tonton cete tuh sumer...

kat semenyih nih lak tenet ade..tapi agak boring gak sbb kat sini cume ade 2 3 org je lagi..aga sunyi ar sket..tapi ok la kan, dari xdek org langsung...

ingat plan kat sini nak carik kerje kat mane2 kompeni ke ape ke..ntah ar..sumer yang aku apply dulu dorang x reply pon..and aku mmg dah consider xdapat kot..skang nih try apply lagi..actually skang ni baru je balik dari tiscra (computer lab kat kampus kitorang) print cv, scan degree ngan result transcript ape sumer..termasuk la activity menghabiskan printing credit yang berpuluh2 tuh..so ngan terhegeh2 nye kitorang print bermacam2 kaler wallpaper..aku byk print naruto nyer wallpaper..smart dowh..siap print A3 size agi..tapi still algi baki ade rm19 lebey..kalo la credit tu leh tukar ngan cash kan best..leh la support makan 2 3 ari..almaklom la elaun mara dah xdek da..sengkek balik la cam nih...

ok afew gambar konvo kitorang...ngan gambar wallpaper yang di print
haha..civic type R tu aku yang print..skali yang gulung2 tu..

lam hall..sempoi jek..

dak2 chemy satu batch..kecik giler gambar..

antara detik yang paling kool dan di nanti2..

ni ar kitorangnyer backdrop ngan stage..haha..

sumer gambar di cilok dari facebook memember aku..

0 kutukan: