Sunday, November 29, 2009

selamat hari raya aidiladha



Setiap kali raya je, ade la konsert bermacam-macam kat tv, ape korang dah tak de menda lain lagi ker nak tayangkan…??retro raya la, konsert raya la, akustik berbagai lagi la mengisi pagi raya yang sepatutnya di isi dengan pelbagai aktiviti yang berfaedah cam lawat tetangga ker, jumpa nenek jiran sebelah ker ape ker..dah la hari tu je korang dapat berjumpa muka, bersua cakap ape sumer. Ni tak, dok hidang pelbagai citer2 kat tv sampai nak kuar umah pon dah malas, takut terlepas tayangan. Ape kejadah menda ni sumer…??

Yes, aku pon tergolong lam mereka yang dok tersidai depan tv tgk citer2 hebat yang berbagai-bagai stesen berebut nak tayang. Entry ni bukan nak menyalahkan sesiapa atas sebab kemalasa aku untuk berjumpa sedara mara yang asyik komen sal berat badan aku neh, tapi just nak bagi pendapat je, ape kata tiap kali raya pagi-pagi tu korang hidangkan dengan lagu-lagu raya ker ape ker. Baru la hade kejadahnya. Tol x..??

Haha..seyesly aku tengah merepek nih, tension wat FYP ngan CEL. Ngan tenet coverage xdek lak. Adik aku nyer pon slow nak mampus, tahap dewa 18 lak. Putus angin nak surf tenet, carik sources untk projek (tapi nak harvest jagung kat farmvill dapat lak)haha..

Esok lak ari raya aji, dah la aku balik kampong awl giler, sumer dak2 lab wat meeting aku xg, hmm..so dorang antar satu request untuk aku wat..still xleh wat gak, sbb kene carik source kat tenet. Nak cari price for raw material la ape benda la..aduhai..pening kepala..

p/s: lupekan ape yang aku merepek tadi, bukan ape malam2 ni banyak tol idea, datang mencurah2 lak..tapi nak akrang ayat untuk process design bukan main mati kutu lagik..
wel..ape2 pun selamat menyambut hari raya aidiladha..

0 kutukan: