Friday, May 14, 2010

bengang sungguh bangang


seyesly tgh bengang skang nih...pasal FYP, kitorang kene interview this coming wednesday..and semalam ngan ari nih g usha final report..dapat la a few feedback from kitorangnyer supervisor..ingat sumer dah setel ape sumer dah..lega la kan..sebab nak focus on final plak..

tup2 tgk final report tadi aku nyer prliminary design untuk heat exchanger xdek..xdicompile sekali..bengang gak ar, aku bertungkus lumus buat benda tuh..org lain punyer elok jek ade..aku dah tanya ari tuh dah masukan belom data sheet heat exchanger aku..die cakap dah masukan dah..ok fine ar..tapi tadi tgk sumer ketujuh-tujuh heat exchange aku xdek..aduhai..nasib baik appendix ade plak (tu pon sebab aku print awal2)..leh la gak counter ngan pemeriksa nanti..aku dah consult spervisor die cakap ok xpe..on the day interview nanti just bawak sumer data sheet tuh..incase dorang tanye..fuh lega...!!

ok la..nak gak kan study ape yang patut untuk interview nanti..so aku usha compiled file soft copy punyer (kitorang kene antar soft copy ngan hard copy skali..) skali usha calculation details for distillation design aku plak missing, heat exchanger jangan cakap ar..mmg x exist langsung..so ape yang sebenarnya aku buat nih..?? just report ngan econ je ker..?? mane support materials aku kalo dorang tanye..seyesly aku bengang giler..dah la distillation tuh main design aku..ayo..!! arghhhhh..rasa cam nak sumpah seranah jek skang nih..tapi kang ade yang cakap aku terlebih emo la kan..

p/s: cube control bengang tapi ade budak2 tak cukup umor nih dok provoke bagai nak rak..ape salah aku pon tak tau..maybe die terasa status kat fb aku yang seyesly aku tak tuju untuk die...

p/s: penat kissing a$$, dah jadi cam org bodoh dah...lantak p la ko..skang time aku untuk back out..idop dengan dunia ko sendiri..jgn kaco aku sudah..

2 kutukan:

Unknown said...

erkkkk.....xtau nak ckp per but sabor jer la yer....try do ur best...n sal fb tue just ignrng jer huhuhu kata dak2 xcukup umur so bo layan la kan....

Pepijat Kota said...

hmmm..tu ar..and interview ari tuh dah ok dah..sket kantoi..tapi arap2 tak effect markah..huhu