Sunday, October 18, 2009

manusia jahanam tak berhati perot

sound kasar giler title, tapi tu jek tajuk yang tersingkap kat otak benak aku ni time tulis entry ni..sorry, no offend..

berderau darah aku baca metro online ari ni, tgk front linenyer tajuk..dengan gambar-gambar sekali. aduyai, tergamak betol mak pak yang buat anak macam tu, buang sesuka hati jek macam buang pampers lam tong sampah. tak pikir ker dorang ianya adalah satu nyawa yang di kurniakan oleh Allah, apsal la dorang yang bodo ni men suka-suki jek amek nyawa baby tu..

dah sedap beromen segala, tak nak bertanggungjawab la yer..?? tuhan kurniakan otak untuk pikir, bukan untuk ikot nafsu jek..yang tak tahan tu, mostly budak2 remaja jek umur seawal 15 tahun lagi...

aku just letak gambar je la, korang leh baca sendirik kat metro online
xsanggup aku nak tulis lagi..tulis kang tak pasai2 mencarut jek keje...ye la emo gak aku bab2 benda camni..baby kecik lagi tu..ade tu yang tarok lam tong sampah la, taruk lam tong cat, longkang and ade gak yang taruk kat masjid...aduhai...bodoh giler manusia ni (or should kita panggil je binatang) sbb binatang pon tau syngkan anak..yang paling aku tak tahan, bile baca brita 2 3 bulan lepas yang mana seekor anjing menggonggong tangan seorang bayi..ya Allah, ape nak jadi...

ni ha gambar2, bukan ape just nak tunjuk comel giler baby2 tu.. apsal la binatang-binatang yang kuat romen dan tak pakai payung (kan dah tercarut da) tu tak dek ati perut langsung ek..?? moga tuhan ampunkan dosa dorang dan kita sumer..semoga dorang insaf satu hari nanti..


0 kutukan: