Sunday, June 7, 2009

bosan giler

aduhai, baru jek seminggu bercuti kat umah dah bosan tahap gaban dah. sebenarnya ade member yang offer interns, tapi di sebabkan oleh beberapa bnda yang susah nak di elakkan, terpaksa gak aku tolak, walaupun berat untuk menghampakan. lagi pun aku dah almost give up dengan interns da..

ok la, cuti ni kerja aku just jage kedai jek, and ade la merayau ngan member2 disamping memenuhi undangan majlis kawen, tu pon malam2 bosan giler..nak tgk movie takder yang donlot, maklum la kat umah TTS lu, xsempat nak mendonlot sebb tenet slow bangat..so dok la aku termangu2 sorang kebosanan..

ni pon post entry baru sbb tak dek keje and nak kekalkan unique visitor jek yang smakin hai makin kurang, maklum la tak dek update langsung untuk 5 6 hari..ape2 pon, aku ade siapkan beberapa entry mase cuti ni, untuk aku postkan bila berkesempatan, maklum la idop tak dek tenet..agak susah gak...

entry ni saje jek, tak dek makne ape2 pon...

p/s: hmm..nak kerja ker, nak siapkan lesen eh..??

0 kutukan: