Saturday, April 11, 2009

aku penat ar...

Aku penat melayan kerenah diri sendiri. Aku penat memikirkan masalah sendiri. Sampai bila nak jadi macam ni…bosan dan kecewa…kalo aku analogikan hidup aku ni ngan maen dota bleh ker..?? setiap kali maen best, aku happy and then teruskan sampai habis, tapi kalo aku maen xbest nak kalah aku akan restart balik..hmmm camner ek nak restartkan hidup kite balik..???

rupa2nya ade caranya untul restart balik idup ni...just kembali kepada Allah..insyaAllah hidup akan tenang dalam menghadapi ape jua rintangan dan masalah…hidup xselalunye cerah dan happy.. That what make life interesting...believe me..kembali ke pangkal jalan..serah segalanya kepada Allah..

2 kutukan:

watiey said...
This comment has been removed by the author.
watiey said...

yup..ak stuju..
klo sume dpt di restart blik kn best..tp dah lumrah alam nk wat cmne..that's make our life more colorful n interesting..even though we can restart our life back,it does not mean it will be better.accept seadanya..what can we do just plan our future.it might be more better hopefully..
sory la..berfalsafah lak ak nih..
hihi...