Wednesday, April 22, 2009

amah bangsat

Pembantu rumah yang kejam. aku tak tahu perkataan apa lagi untuk di gambarkan terhadap seorang pembantu rumah yang mendera anak-anak majikan mereka. ada satu video yang dahulunya telah tersebar di seluruh genap dan ruang internet sekitar tahun 2007, kini sekali lagi tersebar 2 atau 3 hari yang lepas, mungkin untuk peringatan kembali bagi mereka yang telah lupa. Sekadar memberi pengajaran, rancangan 360 yang di hostkan oleh mazidul hari ini juga menayangkan petikan youtube tersebut di akhir rancangan beliau.

dilaporkan, ibu bapa yang mulai curiga selepas anak perempuan pasangan terbabit mengadu sakit di bahagian perut bertindak menginstall webcam dari laptop (jangan tanya aku macam mana, i'm not computer geek) di kondominium mereka. Namun, selepas bersemuka dengan amah-indon-bangsat (sorry terover) tersebut berhubung keadaan anak perempuan mereka, amah-indon-bangsat ini tidak mengakui dan memberi alasan ianya kerana anak terbabit terlalu banyak makan yogurt (bodo giler). selepas lebih kurang seminggu, majikan tersebut caught amah-indon-bangsat ni, assault anak lelaki mereka yang berumur baru setahun. namun, selepas di beri di beri peringatan (warning!!!), dengan yakinya majikan tersebut tinggalkan lagi anak mereka dengan amah-indon-bangsat-tak-sedar-diri ni.

akibatnya, terkujat beruk la majikan ni bila tengok anak perempuan mereka di tendang dengan kuatnya sehingga tersungkur sebelum menarik tangan budak perempuan ni macam kain buruk. tak cukup dengan ini, bila budak perempuan ni bangun di tendang pulak di bahagian belakang dan diinjak-injak berulang kali. (memang bangsat amah-indon-celaka ni).

cuba anda bayangkan, apa agaknya keadaan anak terbabit sekiranya parents ni tak install webcam. ish2 aku rasa mesti trauma budak ni. Aku ni, dengan cousin aku yang kecik tu pun tak sanggup nak pukul-pukul cam tu. even hari tu aku tersalah tarik rambut dia pun aku kesian giler. siap mintak maaf lagi, blanje aiskrim bagai. memang hati binatang amah-indon-sial ni.kalau la aku jumpa mahu aku lanyak separuh mati. dengan budak-budak boleh la.

owh lupa la pulak. selepas parent ni confront dengan amah-indon-sial tu, boleh pulak tak mengaku, siap ugut nak terjun dari tingkat 4 lagi. nasib baik cleaner kat situ call polis dan yang paling mengejutkan lagi amah-indon-bangsat ni boleh plak cakap kat polis majikan dera dia. tak pasal-pasal majikan tersebut di panggil untuk buat keterangan. setelah majikan tersebut tunjuk kat pak polisi video yang mereka rekod tu, aku dengar-dengar pak polisi pulak bantai amah-indon-bangsat (ni aku dengar dari sumber yang boleh diragui kebenaran nya la).

nota: amah bangsat ni baru je umur 18 tahun, dah setahun bekerja dengan majikan ni, dari indonesia

ni video dari youtube tetang penyiksaan kejam oleh amah-indon-bangsat-dan-celaka









dipercayai gambar amah-indon bangsat. diulangi dipercayai



p/s: aku memang alergik ngan indon yang bajet bagus, tak seda dek untung. kalo kutuk malaysia bukan kepalang, kalo kite kutuk dia mula la nak bakar bendera bagai..jakun giler...

saksikan 360 minggu depan 29hb 4 aku rasa mazidul akan cover cerita ni...hopefully

6 kutukan:

>I'm HeRe..< said...

AKU PUN TENGOK SEMALAM..MACAM NAK MENAGIS TENGOK..KEJAMNYA..JAHANAM BTOL LA AMAH TU

Pepijat Kota said...

@i'm here- aah mmg jahanam amah celaka tu..dah la datang menompnag..buat taik lak...

KuntumMarjinah said...

mmg binatang minah ni..bntang pn aku rsa syg kn ank dia jgk kn..tau la bkn ank dia jgk tpi bertmbng rsa la skit..tak ada prsaan ker....bodoh..btl geram btl aku tgk

mmg kcian bdk kcil tu....

Pepijat Kota said...

@"♥KakAsHi:"♥ - tu ar..sampai ati budak kecik camtu di bagi sepak terajang...siap pijak and henjut lagik...kadang2 amah ni xleh bagik muke sgt...xleh pijak kepala kite, badan anak pon di pijaknye...

Anonymous said...

majikan tu pun ala ala bodo cerdik, once dia dah assault budak umur setahun tu, kick jer lar.yang cerdiknya dia letak web cam. tapi bagi aku still tak berapa cerdik lagi sebab diorang nasib baik anak masih hidup.kalu meninggal? jadi bukti pembunuhan jer la..

aku tak nak komen amah tu sebab indon memang sial.

Anonymous said...

mana komen aku tadi?