Saturday, December 19, 2009

penantian



Derita semalam masih kukuh tersimpan
Kemas berbalut sesalan, bersalut kehampaan
Ku garap dengan ehsan berbekalkan seribu impian
Kenangan yang susah aku lupakan
Mengikat aku di masa ini dan masa hadapan
Terdiam kaku aku tanpa kata
Tak mampu menoleh mahupun berganjak kedepan
Mengharap ianya hilang di telan hari
Mahupun meresap di balik sepinya hujan
Namun secangkir luahan itu, tetap aku ingat
Bermain manja di fikiran
Oh bantulah aku lupakan dia
Walau hanya untuk seketika
Mencari satu entity baru untuk di jadikan teman
Mengganti kamu wahai si pari idaman

2 kutukan:

Mohd Suhaili Bin Jurid said...

gilo bayang nih..

Pepijat Kota said...

haha..kalau gila kat bayang tak per lagi.. tak begitu menyakitkan hati, sebb kita tahu walau mcm manapun we'll never get to hold them, kite tak leh nak sentuh, tak leh nk cium bau die, tak leh nak merasai kasih sayang die..haha..tapi kalu gila kan benda lain..??