Tuesday, December 22, 2009

thanks for reply

Ahahaha..aku gembira sangat sebab akhirnya dia react dan baca jugak blog aku yang bertajuk “specially for you”. Tapi dia reply without knowing that entry tu aku tuju untuk dia. Dan satu lagi aku agak kecewa bila dia cakap dia pun dalam process untuk mengenali seseorang. So hampir secara rasminya aku telah gagal dan kalah dengan mamat tu, yang rampas dia dari aku. Aku tak akan mungkin maafkan diri aku sendiri diatas segala kejahilan dan kebodohan aku treat her like that. Apa-apa pon aku berharap lelaki yang dia tengah consider itu jauh lebih hebat dan lebih bagus dari aku. Supaya aku tidak lagi lihat kekecewaan dan kesedihan di mata dia seperti yang aku sering lihat masa kami bersama...good luck and moga bahagia…aku kerap merintih dan kerap aku mengeluh, hanya tulisan yang mampu aku luahkah betapa aku mencintai dia. Bila dia tanya siapakah wanita yang bertuah itu, ingin saja aku jawab “awaklah ratu hati saya”. “Saya tujukan blog itu untuk awak”. Namun, bila dia bagitahu yang dia telah menemui seseorang yang baru, hasrat aku terbantut, takut aku untuk melukakan hati dia lagi.. dan aku tahu dia sudah berupaya melupakan aku. Berbahagialah, aku juga akan cuba untuk melupakan die dalam hati ni, namun aku tahu ianya sesuatu yang amat susah bagi aku, begitu pahit untuk aku telan. Namun life must go on. It’s take a big leaps for me to start a new life, but whatever it is I’ll tries to forget you…

0 kutukan: