Sunday, May 17, 2009

just another sad story

aduhai. kesian giler.. tengah orang kelam kabut dan tension ngan exam ade gak manusia bangsat yang tanpa segan silu masuk umah kitorang. hmm..resultnya hilang dua buah lappy, dua wallet ngan satu enset...mybe takde rezeki kot...yang buatkan kitorang hairan plus ajaib, mase bila plak manusia bangsat tu masuk sapu lappie sumer tuh, masuk tanpa seorang pun makhluk dalam umah kitorang sedar, sedangkan semasa kejadian berlaku, dua orang member ni tengah tido dengan laptop dok sebelah kepala jek. boleh plak perompak tu masuk kebas barang. entah la, ape nak jadi pon aku tak tau.

maybe kejadian ni adalah satu peringatan untuk kitorang semua, ye la bagi aku sendiri aku rase umah ni mmg betol-betol selamat la..sebab ape, keliling umah kitorang ade jiran, plus kat umah ni sendiri ade pendinding. entah la. now, at least bagi aku, my comfort zone dan hancur, rabak, jadik kene betol-betol cautious la lepas ni..aku plak tadi maybe nasib baek sket (banyak kot)... lappie aku dorang tak amek...sedangkan lappie aku dok kawasan paling terasing, yet mudah nampak...hmm..

this is just ujian, jangan plak korang tension-tension tgh exm ni...ape-ape pun good luck and all the best untuk kite semua...semoga berjaya dan semoga tak reseat lagi this year...good luck..!!

p/s: entry ni sebenarnya aku dah start tulis on the day benda ni happen tapi xdek idea dan not in the good mood untuk blogging...so ari ni baru siap entry ni..

p/ss: to perompak, takkan kaya korang dengan benda-benda yang haram macam tu...

0 kutukan: