Monday, May 18, 2009

relapse

relapse, the new album from eminem are officially launch today 19 may 2009. bagi aku this is the best eminem's album yang aku dengar. album relapse yang memuatkan 20 buah lagu bersama dengan skit memberi suatu kelainan bagi aku yang sebelum ini lebih familiar untuk halwa telinga seperti lagu mocking bird, dan fack. sebenarnya aku agak teruja dengan album baru sebab eminem sebelum ni dah gitau die nak stop from producing his own album but try to focus own producing other artis' album yang kat bawah label dia. boleh dikatakan sumer lagu (tanpa skit) best untuk di dengar, tang korus tu buat ia lebih menarik dan senang nak ikut.

sebelum kuarkan album penuh, die dah kuarkan single untuk a few song...cam "we made you", "crack a bottle"... mmg dah berbulan aku dengar, lirik yang best untuk crack a bottle and we made you, catchy giler.....music video pun memang kelakar (as expected from eminem)..aku suke clip video as much as aku suke video clip "my band" from eminem and d12.. lagu yang paling best chorus die adalah lagu "my mom". eventhough, ade la rase meremang sket segenap bulu kat badan aku nih, bila dengar lirik2 die..tapi aku just amek yang part2 bagus jek..and for the sake of intertainment...

0 kutukan: